Семинары для бухгалтераБухгалтер и закон
Показано с 1 по 2 из 2

Тема: ООО взяло в аренду помещение

  1. #1
    Новичок
    Регистрация
    21.10.2016
    Адрес
    Кременчуг
    Сообщений
    1
    Вес репутации
    0

    ООО взяло в аренду помещение

    ООО взяло в аренду помещение, где ведет свою деятельность. Какие необходимо документы кроме договора аренды?

  2. #2
    Модератор Аватар для Юрисконсульт
    Регистрация
    21.09.2011
    Адрес
    Одесса
    Сообщений
    572
    Вес репутации
    6

    Re: ООО взяло в аренду помещение

    Доброго дня!

    Згідно із ст. 9 ЗУ "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 року № 996-XIV підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення.
    Тобто є необхідними як договір, так і первинна документація (акти, тощо).

    Крім того, відповідно до п. 8.1. Порядку обліку платників податків і зборів, що затверджений наказом Мінфіна від 09.12.2011 року № 1588, платник податків зобов'язаний повідомляти про всі об'єкти оподаткування і об'єкти, пов'язані з оподаткуванням, контролюючий орган за основним місцем обліку у порядку, встановленому цим розділом. Якщо у платника податків відбувається реєстрація, створення чи відкриття об'єкта оподаткування на території адміністративно-територіальної одиниці, де він не перебуває на обліку, то такий платник податків зобов'язаний стати на облік за неосновним місцем обліку у контролюючому органі за місцезнаходженням такого об'єкта у порядку, визначеному розділом VII Порядку (п. 8.3. Порядку). Повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.

    Звісно, якщо змінюється юридична адреса платника податків, то тоді необхідно внести відповідні зміни до відомостей про юридичну особу, що містяться у ЄДР.

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10